Diensten

Bring Outside In and Innovate

‘De klant centraal zetten’ is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe breng je dit tot leven in je product, service of organisatie? Outsider Inn helpt bij klantgericht denken en innoveren om voor de klant én organisatie optimaal waarde te creëren.

Projecten

Aan expertise en motivatie geen gebrek. Nu moet het nog gebeuren. Als ervaren customer experience professional begeleid ik een project van begin tot eind of geef ik net dat duwtje in de juiste richting om jouw project tot een succes te maken.

Workshops

Er wordt hard gewerkt. Het is geen onwil, maar de focus is vaak intern gekeerd. Tijd om ook naar buiten te kijken. Als gecertificeerd facilitator breng ik buiten binnen met op maat workshops en wakker de klantgerichte mindset aan.

Interim

Laten we wel wezen: soms heb je gewoon iemand nodig die de klus klaart. Een decennia aan ervaring in klantgericht innoveren van producten en services bij multinationals, open mindset en een bakvol energie, zet ik dan graag in.

"Strategische denker met klantgerichte mindset"

Ilse is een strategische denker met een sterke klantgerichte mindset. Ze weet klantwaarde te creëren voor producten en diensten. Ze is pragmatisch, creatief en brengt veel positieve energie in een team. Je kan op haar vertrouwen en is een aanwinst voor je team.

– Wilma van de Wassenberg, Manager User Experience Philips –

"Een constructieve training"

Het is een feestje om met Ilse samen te werken. Haar vindingrijkheid, probleemoplossend, strategisch denken, open mindset en proactieve persoonlijkheid, resulteert in een fijne en constructieve training.

– Sandra Klijn, Co-owner Energize Academy –

 

"Persoonlijke en authentieke aanpak"

Ik ben onder de indruk van haar persoonlijke en authentieke aanpak. Zelfs in een complexe omgeving volbrengt ze haar taak. Met haar creativiteit komt ze tot ‘out of the box’ oplossingen en krijgt ze stakeholders richting het gezamenlijk doel. Maar het belangrijkste is dat ze een erg fijn en prettig persoon is om mee samen te werken.

– Sabine van Loon, Manager Vodafone Prepaid –

"Uniek in zijn soort"

Outsider Inn is uniek in zijn soort. Ik ben deze combinatie van marktonderzoek uitvoeren, strategisch advies geven én helpen met de implementatie niet eerder tegengekomen bij een bureau.

– Jolieke Mendrik, Patient Support Manager Teva –

Benieuwd hoe Outsider Inn kan helpen?

Neem contact op

voor een vrijblijvend gesprek.

06 11887222

ilse@outsiderinn.nl