Werk

Projecten

Care4migraine programma - Teva Pharmaceuticals NL

Outsider Inn en Teva hebben samen het Care4migraine-programma verder ontwikkeld om meer grip op chronische migraine te bieden aan zowel patiënt als behandelaar. Door analyse van bestaande informatie en patiëntreis, en met input uit focusgroepen en co-creatiesessies, werden kernproblemen en archetypes geïdentificeerd. Deze inzichten werden vertaald naar een service blueprint, wat de basis vormde voor een succesvolle implementatie.

Patiëntreis Parkinson – Lecigon®

Dit project richtte zich op de behoeften en uitdagingen van Parkinsonpatiënten, neurologen en verpleegkundigen in het zorgpad, met specifieke aandacht voor de overstap naar geavanceerde therapie zoals Lecigon©. Kwalitatieve interviews leidden tot een patiëntreis en identificatie van patiënttypen. Online co-creatiesessies met zorgprofessionals leverden aanvullende inzichten. Dit resulterende in de vaststelling van kernproblemen, wat als fundament diende voor het bedenken van verbeteringen van de dienstverlening van Centrafarm.

Geeft werk betekenis - Olympia

Outsider Inn heeft voor Olympia design research uitgevoerd om te ontdekken hoe zij van betekenis kunnen zijn voor flexkrachten met hun dienstverlening. Met kwalitatieve interviews is de candidate journey geanalyseerd, wat diepgaand inzicht gaf in de stappen en ervaringen van (kandidaat) flexkrachten op weg naar een nieuwe baan. Dit resulteerde in een gedetailleerde candidate journey met emotionele curve en diverse flexkrachttypen, wat helpt om hun dienstverlening te optimaliseten en de propositie ‘geeft werk betekenis’ verder te versterken.

Online platform Striive - HeadFirst Group

Outsider Inn heeft, in opdracht van ImpactWork, bijgedragen aan de ontwikkeling van de digitale strategie van HeadFirst Group, een toonaangevende internationale HR-dienstverlener op weg naar een digitale platformorganisatie. Dit omvatte design research, waarbij behoeften en uitdagingen van een nieuwe doelgroep in kaart werden gebracht, en ondersteuning als service designer bij de ontwikkeling van het platform Striive. De werkzaamheden omvatten onder andere UX research, customer journey mapping in TheyDo, Value Proposition Creation, workshop facilitatie en Design Thinking trainingen.

Ons Verhaal - Het Noordbrabants Museum

Het Noordbrabants Museum heeft zichzelf uitgedaagd om het museum opnieuw vorm te geven, met als doel een breder publiek aan te trekken. Na het definiëren van de visie, missie & kernwaarden, was het tijd om met behulp van Design Thinking het narratief (Ons verhaal) samen met zowel interne als externe stakeholders vorm te geven. Outsider Inn heeft in opdracht van CINOP de interne projectleider ondersteunt in dit traject met expertise, tools en begeleiding van workshops. Dit heeft  geresulteerd in een narratief wat van en voor iedereen is. Echt ‘Ons verhaal’. 

Recruitmentscan - TNO

In opdracht van ImpactWork heeft Outsider Inn, samen met een recruitment marketeer en proces & data specialist, een diepgaande recruitment scan uitgevoerd voor TNO. Middels diepte-interviews met recruiters, inhurende managers, HR service medewerkers en (potentiële) medewerkers is een helder beeld ontstaan van hun ervaringen, behoeften en verwachtingen in de verschillende fases van het recruitmentproces. De resultaten van dit onderzoek zijn verwerkt in een recruitment- en sollicitatie journey in TheyDo, welke zijn aangevuld met kwantitatieve data voor een compleet beeld. Dit heeft geleidt binnen enkele maanden tot conclusies en concrete aanbevelingen ter optimalisatie van het proces.

Workshops

Facilitator - Nextview Consulting en CINOP

Als gecertificeerd facilitator ben ik een vaste freelancer bij Nextview Consulting en CINOP, waar ik regelmatig mijn expertise inzet om design thinking- en strategie workshops te ontwikkelen en begeleiden voor gerenommeerde organisaties zoals Facilicom, De Hypotheker, Noorderpoort en Curio.

D&I Strategie - Teva Pharmaceuticals NL

Onder begeleiding van Outsider Inn heeft de  D&I-werkgroep van Teva in een Strategie Design Sprint een krachtige heldere D&I-strategie ontwikkeld en visueel vastgelegd in een overzichtelijke praatplaat, die nu fungeert als de leidraad voor diversiteit en inclusie binnen Teva.

Visie 2025 en verder - Club Zien

Club Zien, een samenwerkingsverband tussen vijf Brabantse musea, laat vmbo-leerlingen de museale wereld ontdekken. Met hulp van Outsider Inn is in een Strategie Design Sprint een gezamenlijke visie, kernwaarden en doelstellingen ontwikkeld, wat de basis is voor fondsenwerving.

Awards

Gekozen product van het jaar 2021

Nederlandse consumenten verkozen de nieuwste Philips Avent elektrische borstkolf tot product van het jaar 2021 volgens het Nielsen onderzoek en testen in werkelijkheid.

Philips Excellence Award 2018

De wereldwijde lancering van een nieuwe propositie voor een Philips Avent fopspeen werd in 2018 bekroond voor de uitmuntende innovatieve uitvoering en resultaten.

Gouden Oor Award 2015

In 2015 won ik samen met het team van Philips Avent de Gouden Oor Award voor de innovatieve wijze waarop we de stem van de klant integreerden in de gehele innovatieproces.

Reviews

"Strategische denker met klantgerichte mindset"

Ilse is een strategische denker met een sterke klantgerichte mindset. Ze weet klantwaarde te creëren voor producten en diensten. Ze is pragmatisch, creatief en brengt veel positieve energie in een team. Je kan op haar vertrouwen en is een aanwinst voor je team.

– Wilma van de Wassenberg, Manager User Experience Philips –

"Een constructieve training"

Het is een feestje om met Ilse samen te werken. Haar vindingrijkheid, probleemoplossend, strategisch denken, open mindset en proactieve persoonlijkheid, resulteert in een fijne en constructieve training.

– Sandra Klijn, Co-owner Energize Academy –

 

"Persoonlijke en authentieke aanpak"

Ik ben onder de indruk van haar persoonlijke en authentieke aanpak. Zelfs in een complexe omgeving volbrengt ze haar taak. Met haar creativiteit komt ze tot ‘out of the box’ oplossingen en krijgt ze stakeholders richting het gezamenlijk doel. Maar het belangrijkste is dat ze een erg fijn en prettig persoon is om mee samen te werken.

– Sabine van Loon, Manager Vodafone Prepaid –

"Uniek in zijn soort"

Outsider Inn is uniek in zijn soort. Ik ben deze combinatie van marktonderzoek uitvoeren, strategisch advies geven én helpen met de implementatie niet eerder tegengekomen bij een bureau.

– Jolieke Mendrik, Patient Support Manager Teva –

"Juiste focusgebieden bepalen"

Ilse leidde inspirerende sessies als onderdeel van grondig marktonderzoek. Haar unieke aanpak en authenticiteit hielpen de kern naar voren te brengen, wat echt hielp om de juiste focusgebieden te bepalen. Ze is meedenkend, flexibel, professioneel en prettig om mee samen te werken.

– Sigrid Franke, Medical Advisor Centrafarm –

"Direct concreet aan de slag"

Ilse van Outsider Inn heeft ons begeleid bij het vaststellen van onze doelen voor de komende jaren. Dankzij haar gestructureerde aanpak en visuele begeleiding konden we direct concreet aan de slag. Haar strakke planning hielp ons gefocust te blijven, en binnen één avond hadden we een plan gedefinieerd. Enkele dagen later trof ik het volledig uitgewerkte plan in mijn mail, ready to go! Door haar begeleiding hebben wij heel snel en effectief kunnen werken, ze heeft een ongekend talent voor wat ze doet. 

– Jasmijn de Visser, Zakelijk Directeur Het Noordbrabants Museum –

"Gedegen en verfrissende aanpak"

Met een gedegen en verfrissende aanpak heeft Outsider Inn ons, Club Zien, begeleid bij het scherp stellen van de visie, kernwaarden en doelstellingen. Dit onder bevlogen, bezielende en vakkundige begeleiding van Ilse Sleutjes. Erg te spreken over zowel de werkwijze, de tussentijdse communicatie en de resultaten. 

 – Sander Roovers, Projectleider Publieksverbreding Club Zien –

Benieuwd hoe Outsider Inn kan helpen?

Neem contact op

voor een vrijblijvend gesprek.

06 11887222

ilse@outsiderinn.nl